• 297 klanten beoordeelden ons met een 8.1
    Bekijk alle reviews
  • 0475 56 6050
  • Gesloten

Review door Familie Huisman

De kennismaking met Tinnemans in de showroom verliep zeer positief. Het ontwerp van de keuken sprak ons aan omdat er werd doorgedacht in oplossingen die bij ons goed passen en aansluiten bij onze wensen. Van belang was dat de bestaande keuken, opnieuw kon worden gebruikt door herplaatsing bij onze zoon. Dat alle afspraken met Tinnemans konden worden gemaakt en daarmee de coördinatie in één hand was, was voor ons een groot pluspunt. De nieuwe keuken voldoet inmiddels uitstekend en we zijn er zeer tevreden mee. Tijdens het installatieproces verliep de communicatie tussen Tinnemans, Derikx en ons erg prettig en zijn alle afspraken uiteindelijk nagekomen. Wel ging er tussendoor het e.e.a. mis, maar dat is allemaal op tijd en zonder gedoe opgelost. We kregen in eerste instantie rekeningen met de verkeerde leveringsdata, maar dat is gecorrigeerd. Tijdens het verwijderen van de oude keuken vonden we een van de monteurs niet zorgvuldig genoeg met onze spullen omgaan. We hebben dit gemeld en hiermee is verder rekening gehouden. Aan het eind van de installatie zouden de monteurs van Derikx komen om af te monteren. Uit contact tussen de monteurs onderling bleek dat de monteurs van Derikx niet beschikbaar waren. De monteurs van Tinnemans hebben daarna het afmonteren op zich genomen, terwijl ze eigenlijk al hadden opgeruimd en klaar waren voor vertrek. Dit betrof o.a. de montage van de plintverwarming. Achteraf hebben we vastgesteld dat hierbij diepe krassen op de eikenhoutenvloer zijn gekomen. We hebben ook een productiefout in een van de lade panelen ontdekt. Dit is gemeld en het paneel zal worden vervangen. Helaas zijn we niet helemaal tevreden met de manier waarop de installatie van de verplaatste keuken in Heerlen is verlopen. Onze zoon (René Rikers) had betaald voor het opbouwen en de installatie van de keuken. In tegenstelling tot de installatie van onze keuken in Beesel, heeft er geen eindcheck plaatsgevonden in Heerlen. Toen de monteurs weg waren bleek dat de vaatwasser niet was aangesloten. Zowel de stekker was niet ingestoken (dat is achteraf erg lastig om te doen) en de waterslang was niet op de kraan aangesloten. Bij het uitproberen spoot het water de keuken in en was alles drijfnat. Gelukkig ligt in deze keuken een tegelvloer. We hebben dit gemeld. De reactie was teleurstellend. We kregen een kort "bedankt voor de terugkoppeling" terug, maar hadden hier wel meer verwacht. Het was tenslotte een zeer vervelende fout.

Locatie ontvangst en showroom

Verzorging parkeerplaats/pand Helemaal tevreden
Uitstraling showroom Helemaal tevreden
Ontvangst door gastvrouw Tevreden
Assortiment showroom Helemaal tevreden

Verkoopadviesgesprek

Klantvriendelijkheid adviseur Helemaal tevreden
Luistervaardigheid adviseur Helemaal tevreden
Deskundigheid adviseur Helemaal tevreden
Betrouwbaarheid adviseur Helemaal tevreden
Professionaliteit adviseur Helemaal tevreden
Bereikbaarheid adviseur Tevreden

Planning en voorbereiding plaatsing

Installatie tekening werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Installatie tekening was volgens plan Helemaal tevreden
Factuur werd tijdig toegestuurd Neutraal
Factuur was correct Neutraal
De communicatie over de planning Helemaal tevreden

Montage

Volledige en tijdige levering van de keuken Tevreden
Nauwkeurigheid monteur(s) Neutraal
Klantvriendelijkheid monteur(s) Tevreden
Uitstraling/verzorging monteur(s) Neutraal
Deskundigheid monteur(s) Tevreden
Probleemoplossend vermogen monteur(s) Tevreden
Kwaliteit van de montage Tevreden

Nazorg en service

Klantvriendelijkheid service medewerker Tevreden
Bereikbaarheid service medewerker Tevreden
Deskundigheid service medewerker Tevreden
Probleemoplossend vermogen van de service medewerker Tevreden
Communicatie met service medewerker Tevreden

Eindoordeel

Ik zou opnieuw bij Tinnemans Keukens kopen Ja
Ik zou Tinnemans Keukens aanbevelen bij familie en vrienden Ja
Wat zou Tinnemans Keukens kunnen verbeteren? Het is lastig om in een vakje een beoordeling te geven over verschillende monteurs en de installatie van twee keukens op twee plaatsen. We zijn positief over alle monteurs behalve één. Dat hebben we gemeld. We zijn ook tevreden over het werk van de monteurs, behalve waar ze vergeten waren de vaatwasser aan te sluiten bij de installatie van de keuken in Heerlen. Tinnemans moet haar monteurs er van doordringen dat ze in huizen werken van mensen die zuinig zijn op hun spullen. De klant verwacht van de monteur dat deze zorgvuldig met de spullen omgaat en geen onnodige schade aanricht. Tinnemans zou een eindcontrole lijst voor de monteurs moeten meegeven die door de monteurs en de klant worden afgetekend na een eindcontrole, zodat er niets vergeten wordt.

Toch liever persoonlijk advies?

kom even langs in de winkel of neem contact met ons op!

Top