Vrijblijvend adviesgesprek?
Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!
Bel mij terug
Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!
Bel mij terugIn het begin bij de eerste advies-/verkoopgesprek geen mogelijkheid gehad om kleurstalen mee te nemen. Dit was pas mogelijk na toezegging van de keuken terwijl de kleursamenstelling niet in het daglicht bekeken kon worden bij Berden in Heerlen. Dat is als zeer onprettig ervaren. Montage is redelijk goed gegaan, enkele beschadigingen/fouten worden op korte termijn hersteld. Ik verwacht als klant wel dat de verkoopadviseur mijn aanspreekpunt is voor vragen, en dat is nu niet het geval geweest. Ieder punt ligt bij iemand anders waardoor dit niet als klantvriendelijk wordt beschouwd: iemand om de keuken te verkopen, een ander voor in te meten, weer iemand anders voor de planning, de monteurs die hem plaatsen, een extern transportbedrijf om de levering af te stemmen, weer iemand anders die het servicebezoek plant, de prullenbak die is vergeten waardoor een andere verkoper deze moet komen inmeten, weer een ander die zich met de foutief geleverde filters (regulier i.p.v. akoestisch) bemoeit. Kortom: regel alles via 1 aanspreekpunt, namelijk de verkoopadviseur en niet via dit houtje-touwtje systeem.