Vrijblijvend adviesgesprek?
Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!
Bel mij terugLaat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!
Bel mij terug
Tinnemans Keukens heeft een eigen Aftersalesafdeling. Deze afdeling wordt ingezet voor de servicebeurten,
keukenrenovaties maar ook bij storingen. Via de klantenservice
kunt u melding maken van een storing of een probleem.
Na de aankoop van uw nieuwe Tinnemans Keuken krijgt u vanaf 4 maanden na montage een
service-/stelbeurt aan uw keuken. Onze montage en service coördinator houdt u hiervan automatisch op de
hoogte. We willen er namelijk 100% zeker van zijn dat u tevreden blijft over uw nieuwe keuken en
dat de levensduur zo lang mogelijk is.
Heeft u een probleem met een keukeninbouwapparaat? In de meeste gevallen heeft u garantie op
uw apparatuur. U mag ten alle tijden een probleem bij ons melden. Echter hebben onze
leveranciers vakbekwame mensen in dienst die alle specifieke vragen van elk type apparaat kunnen
beantwoorden. Zij kunnen u dan ook snel van dienst zijn. Via de service telefoon kunt u contact
opnemen met de leverancier van uw apparaat.