Service

Eigen servicedienst

Tinnemans Keukens heeft een eigen servicedienst. Deze servicedienst wordt aangestuurd door de vakbekwame montage en service coördinator. De servicedienst wordt ingezet voor de servicebeurten, keukenrenovaties maar ook bij incidenten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat er een storing optreedt in uw nieuwe keuken, dan zetten we onze eigen servicedienst in. Via de klantenservice kunt u melding maken vaan een storing of een probleem. 

 

Servicebeurt

Na de aankoop van uw nieuwe Tinnemans Keuken krijgt u in het 2e en 4e jaar een gratis servicebeurt aan uw keuken. In de wandelgangen ook wel de Tinnemans APK genoemd. Onze klanten hoeven hiervoor niets te doen. Onze montage en service coördinator houdt hen hiervan automatisch op de hoogte. We willen er namelijk 100% zeker van zijn dat al onze klanten tevreden blijven over hun nieuwe keuken en dat de levensduur zo lang mogelijk is.

 

keuken serviceService aan apparatuur

Heeft u een probleem met een keukeninbouwapparaat? In de meeste gevallen heeft u garantie op uw apparatuur. U mag ten alle tijden een probleem bij ons melden. Echter hebben onze leveranciers vakbekwame mensen in dienst die alle specifieke vragen van elk type apparaat kunnen beantwoorden. Zij kunnen u dan ook snel van dienst zijn. Via de service telefoon kunt u contact opnemen met de leverancier van uw apparaat.